Saturday 22 December 2007

Kekosongan di tujuh satu tiga

Hari nih dua member aku (Glid ngn asol) dah selamat balik ke Malaysia, flight kol 1330. So, Basically of course la kan terasa sunyi sikit, xdak la nak huha huha lg, nak gossips2 (hehe kureng dosa aku la sket kan), pas tu mcm2 lg la..part yg best bila depa nih smua balik, time bila aku dpt penghormatan pegang kunci bilik depa, ngn dpt stok2 makanan ..hahah maklumlah kan balik malaysia nnt for sure la beli lain kan, so xbaik membazir..heheh

Lepas tu, aku pon tgh pening jugak la nak susun strategi utk match mlm nih sbbnya dua-dua org tu jugak la player utk team kami Heroes, dah la agak penting jugak position depa nih, yg tinggal aku,paiz,uzir,afi,fik, ngn wak..cukup2 satu sub..huhu..then, mlm nih 2 match jugak, sambungan lawan Shestoi dan Semi Final cup..huhu..cukup pasrah la aku pon..tp xpa, sebagai CAPTAIN (harharhar..) yg berkaliber , berkarisma bla bla.. aku kena tenang dan chill..

Then, encik Fizi plak yg akan berangkat diikuti dgn roomie aku (moobean) dgn zizie pulak nak balik, tp lewat sikit la lepas aku p jalan-jalan baru la dia balik malaysia, so again, bila aku balik bilik nnt for sure lg terasa kosongnya bilik aku..

Ada plak yg baru dpt tiket last-last minit dan semoga xdak yg emon-emon sbb xdpt tiket lg. Lpas tu balik Malaysia dgn senang hati..in sya Allah

Apa-apa pon aku ucapkan have a nice and safe journey utk kengkawan aku yg bakal nak ke mana-mana pon, jaga iman dan akhlak. Semoga berada di dlm lembayung Allah hendaknya...ameen~~

No comments: