Wednesday 12 November 2008

Congrats bg met dan kak yue :D

Salam

Malam tadi dalam keadaan separa sedar, mungkin dalam mamai atau dikenali dgn REM (Rapid eye movement) state, beberapa kali SMS berbunyi drpd hp aku. Malas agaknya, aku pon xkesah SMS tersebut yang mana aku pon pasti yang SMS tadi mungkin daripada hal-hal urgent

Sebaik sahaja bangun dari tidur, mandi, bersiap-siap nak ke kelas aku pon terus check SMS inbox dlm hp aku..ternyata ada 4 SMS kesemuanya..salah satunya:

SMS:Mak
Bsln dah.girl lg.Alhamdulillah

SMS:Bg met
Kami on d way p spital ni. Yue dah turun darah pukoi 7 tadi. Doakan ibu dan bb selamat

Aku tersenyum gembira, bersyukur atas segalanya..abg aku dianugerahi seorang lagi baby girl, tepat pada pukul 2.13 petang waktu malaysia..

Baby girl :D



Aku bajet baby girl ni bakal lahir sama dgn tarikh hari lahir aku, tetapi jangkaan meleset...sama bulan pon dah kira orait :)










Ucapan ayah cik buat baby girl: Selamat datang ke dunia yg penuh pancaroba, yg di tengah-tengahnya penuh dgn kelalaian dan kebaikan. Semoga tidak hanyut ibarat buih-buih di lautan.. Semoga baby menjadi anak solehah yang mampu mendoakan kebaikan buat ibu dan ayah nanti..

Congrats bg met dan kak yue :D!!

5 comments:

Sarah Mohd Shukor said...

oh. adik zuzu. comey. tahniah aizat dpt ank sedagha baru.

JatBee said...

hehehe, lepas ni zuzue ada gang dah..:D

laki cikgu kimia said...

Congrats buat met dan kak yue anda!

raihan said...

comeynye...

Nurul Nadiah said...

adik kecik,

nama kakak nadia,

leh panggey akak nadia tau,

jangan panggey untie ye,

k.a.k.a.k

=p