Thursday, 1 January 2009

Selamat Tahun Baru 1430H dan 2009

Salam.

Sesungguhnya, aku mungkin 24 jam terlewat nak ucap Salam Tahun Baru. Tiada azam yang menarik utk tahun ini. Cuma aku mahu menjadi manusia yang terbaik! Terbaik dari semua aspek. Ameen..

Salam Tahun baru buat semua!

Nota: Masuk ja tahun 2009 ni, aku hanya menghitung hari. Tak sampai 6 bulan lagi aku akan berpindah ke fasa hidup yang baru. In sya Allah, sebagai seorang doktor. Berfikir, gerak kerja, emosi dan tingkah laku mesti kena ubah. Tak boleh main-main. Kena ubah semuanya. Orang putih ckp tu, kena ada 'paradigm shift'. Barulah boleh maju!

....Doakan aku..



with my bestest buddy, Khairul Faizi Khalid




Inilah St. Basil


im setting up my camera to take a perfect unforgettable moment pic

5 comments:

UnaChenta said...

cantik gila bangunan dia.view dia pun..

chi am said...

cantiknye la wei..

JatBee said...

UnaChenta: Ya. mmg cantik. Mostly eastern europe has a beautiful scenery compared to the west region..

Chi Am: xtringin mai sini kaa? honey moon kaa..hahaah

rosesNtheboyz said...

hepi new year jat!

lovely pictures... wish i can be there for new year!

cabaikering...

JatBee said...

rosesNtheboys: Hepi new year jugak..cabaikering sgt lah rock!! nnt boleh belanja nasi kandaq satu naaa :D