Friday 9 January 2009

:D

Semalam adalah hari yang sangap walaupun ada aktiviti di sebelah petangnya. Di Botanicheski Sad ada Ice sculptue festival. Entah apa yang menariknya tgk-tgk ice ni pon aku xtau. Tapi dah ramai-ramai p, so aku pon join. Dah la sejuk. Minus 15 celcius. tapi xpa, mungkin ada best shot aku boleh amik kat sana.

Sesampainya di sana, kena beli tiket. Aiseyh ingatkan free. Harga selepas diskaun jadi 100 rub. Ranap lagi wallet aku. Layan saja. Xsampai 10 minit jalan, kaki dah rasa mcm nak beku seterusnya mcm nak gangrene, sebab sejuk yang teramat.

KLCC








The Sphinx


The Statue of Liberty


Moscow Big Tower


Madrid's emblem



Sampai satu tempat yang aku rasa cool, sebab ada gelongsor ais, terasa nak try. aku 'pow' kertas kotak drpd Glid. Nak buat lapik main gelongsor. Syok jugak. Tringat waktu aku main roller coaster di Disneyland dolu-dolu.



Balik hostel dah malam. Agak kecewa sebab xdpt 'shot-shot' yang menarik hari ni. Mungkin sejuk sangat sampai aku pon malas nak keluarkan camera aku. Then, mubin ajak buat 'Strobe' project guna buah apple. Layan je lah kan, sementara tgh boring-boring ni..

The iPOD new rival!


Got apple?


Enjoy my new apple


Sekian.

p/s: Tanpa sebarang bahan ilmiah pada entri kali ini. Harap maklum.(Without any informative stories in this entry for this time)

4 comments:

laki cikgu kimia said...

waaa.. ini lagi hebat. apple tu.. aku baru ingat nak angkat satu lightweight apple notebook. buat sendiri lah jimat sket huhu..

N a b i L said...

love the shots bro.shud consider to sell those pics to apple company

JatBee said...

am: best2. angkat mac air. nipis cipan punya...huhu..lpas tu ada duit lebeyh sket angkat 3G iPhone..ngahh3

Nabil: Thanx bro. Luv it too especially the colour tone..ya2, mayb i'll consider it someday :D

Nurul Nadiah said...

cantiknya gambaq. isklaaa.

bila nak amek gambaq cikgu?